kubra2608 ya sirke filan diyen arkadaşlar iyi mi gerçekten.Vajina florasını bozulmamalı sabunlu su hatta vajinal duş bile çok tehlikeli sonra niye sürekli enfeksiyon mantar bitmiyor.Bir kere bozuldu mu florası bir daha toparlanmıyor.Doktordan niye çekiniyorsunuz anlamadım genital bölgede kaşıntı akıntı var diyeceksin gelip bakmayacak ya.Kaşıntı için travazol kullabilirsin.ve fitil veriyor 2 tane büyük onu kullandın mı geçiriyor.