Benim bebeğim 22 günlük hastaneye gittiğimde bebeğin günde ortalama 50 gr alması gerektiğini benimkinin ise 80 gr aldığını söylediler çok kilo alıyor diye mama+sütü azalt dediler 2 saatte bir toplam 50 cc vereceksin dediler. Buraya kadar tamam ama bebek doymuyor ve mama istiyor az önce bağıra bağıra ağladı mecbur süt verdim ne kadar sorsak da bebek kendi yönlendiriyor