Merhaba sevgili anneler 64 günlük bebeğim var 6800 kg .3700 gram doğdu sadece anne sütü ile besleniyor.Çok gazı var ve sürekli ıkınma halinde haliyle derin uyku uyuyamıyor ve sürekli huysuzlanıyor.Doktor çok fazla kilo aldığını o yüzden böyle olduğunu söyledi.Ve ne yaparsan yap gazı 3 ay sonra geçer çünkü bağırsaklarının gelişmesi lazım dedi.Aynı durumda olup bebeği çok kilo alanlar var mı.Daha öncede bu postu açtım