Yigitmoms10 Merhaba rahatsızlık olur mu kusura bakmayın yeni gördüm. O kadar zor bir süreç ki gördüğüm bütün postlara yazmak istiyorum aslında. Bebeğimin neredeyse her şeye alerjisi vardı. En masum sebze ve meyveye bile tepki veriyordu. Ben sürekli diyete bir şeyler ekleyip çıkarıyordum. Kendi başıma işin içinden çıkamaz olmuştum.O yüzden diyetisyen bize çok iyi geldi. Daha sistematik ilerledik. Ek gıdaya geçtiğimizden beri şükür kan ve mukus neredeyse yok. Benim sütümden aldıklarını tolere edebiliyor artık. Alerji de öyle bir şey ki bize iyi gelen size iyi gelmeyebilir. Herkesin süreci çok farklı ilerliyor.