Yusufhamza71 yaa,bizi de büyük kaos bekliyor muhtemelen. Allah hepimize yardım etsin egzama var bebeğimde şu son hafta coştu çok fena 10.5 aylık şimdiye kadar kuruluk dediler nemlendir sık yıka falan filan bi sürü zaman kaybettik arada çıkıp arada yatışıyodu bu hafta kaşınmaktan uyuyamayıp ağlayacak raddeye geldi kolları yanmış gibi duruyor artık kıpkırmızı yarıldı gibi önceden kan verip yumurta süt alerjisi bakılmıştı temiz çıkmıştı sorun ne anlamıyorum çok üzülüyorum valla