Mdorukkk Portakalcicegiii canım bunu bebeği olan her iki anneden bir tanesi kullanıyordur eminim bebeğin ne sorunu var
Portakalcicegiii Mdorukkk bogaz enfeksiyonu geçiriyordu. Antibiyotik başladık. 2 gündür kakasında değişme oldu. Bugün doktora götürdüm ishale benziyor dedi. Kanlı olursa getir serum takarız dedi sinir etti beni.. son ana kadar neden bekletiyor anlamadım. Ayrıca antibiyoğin ishal yapmayacağını söyledii.
Aysshn Ben bebeğim iki aylıkken başladım biogaia ya, gaz için. Günde 5 damla şeklinde. Şuan 4ay 7günlük hala kullanıyorum, çünkü faydasını görüyorum. Yanında D Vitaminini günde 1 damla coledan kullanıyorum.
Mdorukkk Portakalcicegiii bazı antibiyotikler ishal yapıyormuş arama butonuna yazarsanız bende bugün okudum. Canım sen Biogaia yada maflor kullan buradan da araştır istersen eczacıya da sor. Benim doktorum çok iyi bir kadın mutlaka kullan dedi probiyotik sonuçta dedi
Portakalcicegiii Mdorukkk araştırdım. Ve kullanan herkeste Ya ishal ya kabız yada gaz problemi olmuş ama doktor asla kabul etmiyor. İzinsiz kullanmakta istemedim😔
Mdorukkk Portakalcicegiii başka doktora sor canım yada eczacıya ben ishal için kullanıyorum bakalım bugün başladım
Portakalcicegiii Mdorukkk ishali nasıldı sizin ? Ben post açıp resim attım iki tane bakabilir misiniz aynı mı 😔
fatedogan Portakalcicegiii bebeğim 22 günlük ve bende akşamları biogaiayı kullanıyorum gaz ilacı için bitkisel ilaç hiç bir sorun olacağını sanmıyorum canım içini ferah tutabilirsin
Cnsymc Mdorukkk biz kullandık bağırsak düzenlemesi için probiyotik biogaia 4. Ayda bıraktık d vitamini wellcare hala devam ediyoruz