Mdorukkk Bebeğim ishal olduğu için kullanacağım ancak içinde d vitamini var aynı zamanda ocean d vitamini kullanmama gerek var mı ? Biogaia da olduğu için d vitamini fazla gelir mi ?
REZZ Mdorukkk bende gaz için kullanıyorum Dr uma sorduğunda d vitzminini Dr ayrıca kullan yine de dedi. Siz kaç kez kac damla kullanıyorsunuz biogai ?
Portakalcicegiii REZZ merhaba probiyotiği kaç aylıkken kullandınız. Bebeğim 5 aylık bugğn ishalden dolayı doktora götürdüm . Önermek istemedi
Mrymnly12 Mdorukkk bebeğimin doğduğu zamanlarda bende kullandım ama gaz için kullandım ben🌸günde bir kez 6 damla şeklinde
gizzzy35 Mdorukkk Bende kullandım bebeğime ama gaz için vermişti. D vitamini de ocean kullanıyorum ama kesmemistim
Portakalcicegiii Mdorukkk merhaba bebeğiniz kaç aylık ? Benim kızım 5 aylık ama asla biogaia vermek istemediler
Mdorukkk Portakalcicegiii canım bunu bebeği olan her iki anneden bir tanesi kullanıyordur eminim bebeğin ne sorunu var