Nihannn o dönemlerde bizde aynıydık yaa ateşi düşmüştü ama vücudu kırmızı kırmızı dökmüştür çok halsiz mızmızdı biberonla beslenen bi bebekti zaten yaptığım mamayı iki çekip bırakıyordu... Doktor bu dönemde boğazı ağrır kulaklarına vurur diş sancısı yemez içmez mızmızlanır ağlar normal bunlar demişti...