Miracim canim malesef ankaradaki doktorda kapatti butun umit kapilarimizi. Hatta ben hevesliyim sanip iyi hali sizi aldatmasin dayinin cocugu en iyi hallerinden birinde vefat etti hatirlarsan dedi (dayimin vefat eden cocugunun da doktoruydu. Alaninda en iyilerinden. ) . Yapilcak pek bisey yok dedi. Gecirdiginiz guzel gunlerle mutlu olmaya bak dedi. Bende oyle yapiyorum zaten artik. Dun bitti ,yarindan haberimiz yok, varsa sadece su an var ve âni yasiyoruz. Cok sukur hali keyfi yerinde fazlayisla. Tam bi bicirik oldu. Jet gibi emeklemede filan. Tutunup kalkiyo heryere.evin heryerini geziyo gonlunce. Banyonun isigini gordugu an bi hiz var inananmazsiniz. Artik herkes tetikte banyo kapatmakta😄. Kisaca gunymuzu yasiyoruz keyfini cikariyoruz. Hersey insanlar icin. Varsa kaderimizde yapacak bisey yok rabbimden geldi, basim ustune. Yuregime tas basarim bir kez daha. Bu kez devâmi diger yavrularimda bulurum. Esime sarilirim daha fazla. Birbirimize ilac oluruz her sıkintida oldugu gibi. Hic sonmez icimdrki ates biliyorum ama napalim o atesle yasamayi ogrenirim elbet. Bakalimneyin ne zmaan olacagini bilemeyiz. Kul kurar kader gulermis. Hayirlisi boyleymis diyip birakicaz zamana.