Muilcan Ben 6 ay oldu doğum yapalım daha yeni iyileşiyor çok az şişlik var hala geçer ama ki seninki çok yeni
Muilcan Momyfat93 aynen normal zamanla kendine gelecek kolay değil kaç kat çünkü ki dediğim gibi sizinki şuan çok yeni benim 6 ay oldu ve baktığım zaman hala siskinlikler var tabi ilk zamanki gibi değil ama yinede var
Momyfat93 Muilcan aynen tabi koca bi bıcak yarası. Oluyor demekki . İnşallah eski düz haline kavuşabiliriz tez zamanda ☺️
demir1717 1 sene oldu sayılır 15 gün sonra işte, dikiş yeri belli belirsiz. İlk 6-7 ay sanki yorgan iğnesiyle karambole dikilmiş gibiydi 😂 Yapıştırma dediğiniz de estetik dikiş oluyor hanımlar bilginiz olsun,özellikle sormuştum.zira benimde öyle.
TgcDvc Momyfat93 13 ay oldu geciyo benımde yapıştırmaydı suan sadece bir köşede içi dolu nohut gbi bsey var oda gecmezmiş cnku iç dikişte bi taraf çift dikiliyor