Kevserrrrrrrrrr Momyfat93 Benim 7 ay oldu iki kenarı indi ama ortası hala şiş bence bunun enfeksiyonla ilgisi yok gibi dikiş yerinin sertliği
Ebruko Benimde olmuştu. Bı tarafı ödem gibi şişmişti. Dikiş değil yapıştırma benimde. Doktora gittim içine kan birikmiş dedi enjektörle temizledi. Şu an hiç bişey yok normale döndü.
Tuba_01 Momyfat93 benim de yapıştırma öyle canım dikişin iki kenarları elime topak geliyor böyle şiş gibi 2 buçuk olduk bizde ama Ablam da öyleydi geçti onun 11 aylık oldu bebişi
meryemmirasmombuse Momyfat93 spiral taktırmaya gitmiştim 2-3 ay önce bisey dememişti doktor valla bende sormadım özellikle ama