1pekmom_ açıkcası ben 25 günlükken yapmıştım ama bende bilmediğimden yani yoksa doktora sorardım. Bu konuda doktorların bazısı yapın burnu tıkanmasın diyor bazısı da zararlı diyor. O yüzden bu kısım sana kalmış canım ama eğer ki çok hırıltı varsa tıkanıksa ememiyorsa yap bence çünkü gece tıkanırsa diye ben çok korkmuştum o yüzden yaptım. Biz 2.aydayız herhangi bir sıkıntı olmadı sen yine de videolarını izle öyle yap bence