ilon deniyorum elbette ama eve gelince dusumu alıyorum aldığım kıyafeti yıkayıp öyle kullanıyorum . bilmiyorum burda yazan bı çok insan gibi bana uymadı davranisiniz bende aldığım ayakkabıyı bı kez daha evde deneyip büyük olunca etiket ve kutusunu atmış bulunduğum için aldığım fiyattan daha uyguna koydum çünkü aynı fiyata satacak olsam herkes gider mağazasından alır .herkesin düşüncesi bir değil bunu görmüş olduk.iyi satışlar size