ilon burda değil ama başka bir yerde sattım . Sıfır kulaklık ama kulaklık girişine hiç dikkat etmeden almıştım ispanyadan almıştım o zamanlar bilgisayarıma da telefona da uymadı, neye aldıysam yarısına sattım , sonra kahve fincanı seti getirmişti arkadaşım hediye bende çok var diye internetten aratıp onu da yarı fiyatına sattım .Kendim de başka bir memurun tayini çıktı çamaşır makinesini yarı fiyatına aldım garantisi bitmemişti götürmek istemedi giden memur .Aslında ikinci elin amacı bu kullanılabilecek durumda yeni sayılcak eşyaları hem biz elimizden çıkarmış oluyoruz , hem de isteyip alamayan insanlar için iyi bir şey olmuş oluyor . Ama sizi de linçlemeleri doğru değil , ben böyle yaptım siz yapın diye de yazmadım belki de ikinci el satış alış yapmamıştır hiç diye düşünüp yazdım , siz istediğiniz fiyata satabilirsiniz biraz sadece zor satılıyor ürün böyle yaparsanız,uğraşmış oluyorsunuz .