ilon ben bir sefer sadece 2 saat kullandığım 1000 TL lik yatak örtüsünü 250 TL ye sattım. İkinci el sonuçta insanlar ikinci elin mantığını neden anlamıyor anlamıyorum. Siz para bile vermişsiniz bedava gelen birşey, olmuyor hiç bir işinize yaramıyor ama asla kimseye bir iyiliginiz dokunmasın istiyorsunuz ilginç. Tabi istediğiniz fiyata satarsınız özgürsünüz ama aklı olan almaz bu fiyata sizden . Kusura bakmayın size patladım ama ikinci el uygulamalarda bu tarz kişileri çok görüyorum garip geliyor