Birbebetobiranne canım oncelikle geçmiş olsun ..bunun için baş hareketleri var tabi yapabilirmisiniz bilmiyorum bı araştırın ben yıllardır çekiyorum Vertigo yu bide sakız çiğneyin … kalkarken karşı ya bakarak kalkın anı kalkışlar yapmayın eğilirken sağa sola kafanızı anı çevirmeyin bunlar vertigoyu tetikler şuan emziriyorsunuz onun ilacı var ataklari azaltmak için betaserc diye ama doktorunuz yazmadiysa demekki emzirirken kullanılmıyor ama sakız öneririm size