Birbebetobiranne ani hareket yapmaktan kaçının. Onun dışında doktor manevra yaptırıyor ama bana hiç bir faydası olmadı maalesef. Beni araba da tutuyor mesela arabanın sol tarafında gidemem. Ben dururken çocuklar dönerek kutu kutu pense oynasa ya da etrafımda bişey dönse başım döner. Bi de ben gece saçım ıslak uyursam başım üşürse ertesi gün mutlaka başım dönüyor bütün gün . Bebekten önce , olduğu zaman ilaç içiyordum o geçiriyordu. Ama şimdi içemiyorum mecbur , kalabildiğim kadar sabit kalıp dinlenmeye çalışıyorum.