Babypolat biradamavisi kuzenimin kızı daha bebek yeni doğdugunda aynı sizin tarif ettiğiniz gibi kuruluk olduğu için dr.egzama var demiş brnim dediğim kremden vermiş la Roche posay işinize yarayacagini düşünüyorum bence yarın alıp deneyin bir kaç gün
biradamavisi Babypolat alacağım evet. Size bir şey soracağım bebeğinizde kalıntılar nerde oluyordu? Kafasında kaşıntı oluyor oğlumun. Uyuz la ilgili postları okudum da kafa kaşıntısı olabiliyormuş moralim bozuldu.
Babypolat biradamavisi kafasında konak gibi döküntülü yaralar oluyordu, karnı, sırtı, yüzü, el parmak içleri rabbim yaşatmasın kimseye bize de tekrarını inşallah
biradamavisi Babypolat amin inşallah çok illet bi hastalık. Kimden duysam kurtulması zor. Kafası konak gibi ama ne zamandır öyle şampuan değiştirmiştim. En son vücudumda döküntü olunca iyice kurudu kafa derisi kulak derisi yüzü kupkuru. Bu gece stresten uyuyamayacağum galiba. 😪
Babypolat biradamavisi imkanınız varsa hemen özel bir dermatolojiye götürün . Hangi şehirde yaşıyorsunuz ? Birde hangi şampuanı kullanıyorsunuz öncesi / sonrası
biradamavisi Babypolat yarın için götürecektik ama yokmuş doktor ptesiye kaldı. Nivea kullanıyordum böyle kuruluk olunca mustela aldım. 2 oldu mustelayla yıkıyorum. Nivea iyi gelmedi baştan beri keşke devam etmeseydim.
Babypolat biradamavisi ben bir kez kızıma Dalin kullandım vücudu aynı sizin bebeğiniz gibi oldu hemen mustelaya geçtik çok şükür şimdi öyle bir problem yok. İnşallah p.tesi doktor önemli bir şey yok der. Benimlede paylaşırsanız memnun olurum 🤍
biradamavisi Babypolat biz bugün başka bir dermatologtan randevu bulduk. Çok şükür uyuz değilmiş, kızıl diye bir hastalık geçirmiş. Ondan vücudu çok kurumuş ve kaşınıyormuş.
Babypolat biradamavisi çok sevindim canım uyuz olmamış olmasına geelmis geçmiş olsun inşallah kızıl hastalığını da ilk defa duydum
biradamavisi maysa-19 bugün dermatoloğa gittik. Kızıl hastalığı geçirmiş. Şuan vücudu onun etkisiyle kurumuş ve kaşınıyormuş.
biradamavisi Babypolat çok teşekkür ederim Allah razı olsun bende sevindim. 🌸 Küçükken bende geçirmiştim kızıl hastalığını herkes kızamık kabakulak olurdu ben kızıl olmuştum hatta. Ama ben daha ağır geçirmiştim. Döküntüler harici ateşim yüksekti şükür oğlum da ateş olmadı.
biradamavisi maysa-19 teşekkürler. Ne tesadüf ki bende küçükken kızıl geçirmiştim. Evet çok sık rastlanmayan bir hastalık
maysa-19 biradamavisi genetikmiymis.valla bende 40 yaşına yaklaştım astım olduğumu öğrendim şaka gibi verilen ilaçlar üzerinde astım alerji ,alerjik rinit ve KOAH yazıyor.kizada doktor.astim diyor ailede varsa olabilir dedi şaştım kaldim
biradamavisi maysa-19 genetik değilmiş. Tesadüf oldu bizimkisi parkta kaptı herhalde diyorum. Parktan başka bir yere götürmedim çünkü. 😕 Hay Allah bazı alerjiler sonradan tetiklenebiliyormuş. Mesela eşim yıllarca ağrı kesici içti bir şey olmamış 28 yaşından sonra ağrı kesici içince hastanelik oluyor.
maysa-19 biradamavisi sanırım benimde öyle çünkü şu son bı senedir ben bu kadar ağır geçiriyorum.usuttum diyordum sağlık ocağına gidiyordum antibiyotik yazıyor ama ben bı oksurdum doktor sen böylemi oksuruyorsun göğüs hastalıklarına bı git dedi.orda nefes testim çok kötü cikti.gulerken yada öksürürken böyle karnıma bıçak saplanıyor gibi oluyor .şimdi gittimmi antibiyotik yerine fis fis yaziyorlar geçiyor eskiden antibiyotik iğne vuruldugum bile oldu hiç bı işe yaramadı.
biradamavisi maysa-19 hay Allah çok geçmiş olsun. Alerji hastalıkları ile ilgili bi bölüm. Var sanırım oraya gidin bi isterseniz. Yaşam kaliteniz çok düşer 😞
maysa-19 biradamavisi iki ayda bı hastayım artık toplu taşımada yada markette birileri hızlı yürüsün toz havaya kalksın ben öksürük krizine giriyorum bu gıcık tutmaya su icmekte fayda etmiyor şuan göğüs hastalıklarına gidiyorum o kayıt açarsa anca alerji bölümüne öyle gidiliyormus
biradamavisi maysa-19 Allah yardımcınız olsun. Odanızda buhar makinesi bulundurun bari gün içinde daha rahat nefes alırsınız.
maysa-19 biradamavisi bı dahaki gittiğimde oneri isticem doktordan neler tetikler ne yapabilirim diye.