biradamavisi maysa-19 bugün dermatoloğa gittik. Kızıl hastalığı geçirmiş. Şuan vücudu onun etkisiyle kurumuş ve kaşınıyormuş.
biradamavisi Ozgeruya anladım bepanthol da iyi geldi biraz yüzüne ama vücudu aynı kupkuru. Advantan kortizonlu sanıyorum?
Babypolat biradamavisi uyuz olma ihtimali var mı canım resim atabilir misin Benim kızım uyuz geçirdi ve 5 doktor anlamadı sadece cildiye doktoru anladı
biradamavisi Babypolat şuan attığım fotoğraflardaki döküntüler geçti. Sadece kuruluk kaldı cildinde uyuz olsa geçmezdi döküntüler siye düşünüyorum.
biroglanannesii1 biradamavisi Ürtiker olabilir mi canım geçmiş olsun Aloe Vera jeli kullanın kaşıntıları hafifletiyor oldukça
biradamavisi biroglanannesii1 doktor hiçbir şey söylemiyor ki. Bende araştırdığımda ürtüker ya da atopik dermatite benzettim.
Mona515 Alerji kaynaklı olabilir bunu en iyi Çocuk Alerji uzmanı teşhis edebilir.Benim bebeğiminde çoklu besin alerjisi vardı ve yediği şeylere bağlı olarak vücudunda kırmızı kabarcıklar oluyordu.İhmal etmeyin başka bir dr görüşü daha alın bence.
Babypolat biradamavisi kuzum egzama gibi duruyor dermatoloji doktoruna götürdün mü. İnşallah sağlığına kavuşur
Babypolat biradamavisi uyuz çok illet bişey zaten böyle olmuyor canım ele gelen döküntü şeklinde oluyor ama sonrası vücut kuruluğu oluyor
Babypolat biradamavisi kuzenimin kızı daha bebek yeni doğdugunda aynı sizin tarif ettiğiniz gibi kuruluk olduğu için dr.egzama var demiş brnim dediğim kremden vermiş la Roche posay işinize yarayacagini düşünüyorum bence yarın alıp deneyin bir kaç gün