Murat-nuray 5. Üzeri hamilelik oluyor, bende tam 5 çıkmıştı hamile değilsin deyip göndermişlerdi büyük ihtimalle kimyasal gebelikti benim ki de. Çünkü regl olmuştum yani adetim bir hafta gecikmişti.yani adet günü test yapmıştım pozitif çıkmıştı bir hafta sonra kan verdim Beta hcg 5çıktı ama ertesi gün regl başladı. Tekrar kan versenizde yükselme göremezsiniz eğer kimyasal gebelikte ki öyledir büyük ihtimalle adet görmeye başladıgınıza göre. Kimyasal gebelikte kanda beta yükselmesi görülmüyor çünkü aksine düşmesi görünür. Vucut bu sağlıksız gebeliği adet gibi atarak sonlandırıyor.