Murat-nuray
Benim biraz karışık.
Bebeğimi kaybettim (15 haftalık), üstüne 1 kere adet oldum. 2 ay olmadım.
Doktora gittiğimiz de, belirtilerin hamilelik dedi. Muayene de bir şer yok ama burada bir şey var parçalanma olarak dedi bebekte olabilir dedi. Be kan testi istedi. 1.75 çıktı maalesef hamile değilsin dedi. Ve adet söktürücü kullandım üstüne.(çok riksili bir ilaç).
1 ay sonra acillik oldum ve 5+6 haftalık bebek oluşmuş, kalp atışları var. (Ramazanın son haftası idi)
Rabbim hayırlısı ile sonuçlandırdın inşallah. Kalbinize göre versin. Biraz bekleyin isterseniz tekrar kan için.