EzgiFatihKerem Hadianne gönlünüzü ferah tutun inşallah birşey çıkmayacak sizi çok iyi anlıyorum sonucu bana da bildirirsiniz çok sevinirim Allah yardımcınız olsun
Hadianne EzgiFatihKerem şimdi geldik hastsneden videoyu izlettim doktora epileptik olduğunu düşünmüyorum ama gene de bı eeg çekelim dedi pazartesiye gün verdiler, doktor öyle deyince bı nebzede olsa için rahatladı
Esrakse Benim kızımda da oluyordu öncesinde önemsemedik ama son günlerde sıklaştı özellikle sinirlendiğinde kendini sıkıyor titriyor bende korkuyorum 😧 video çekebilirsem doktora götürecem. Direkt nöroloji bölümünden mi randevu almak gerekiyor
Hadianne Esrakse devlette direk çocuk nöroloji den siralamadik biz cuma günü akşam videoyu çekip acile gittik acilde ki doktor çocuk nöroloji doktoruyla telefonda konuştu pazartesi muayeneye gelsinler demis hastaneye direk gidip siramatikten sıra aldık
EzgiFatihKerem Esrakse bizde önce çcouk doktorumuza gösterdik arka arkaya yapmaya başlamıştı o da bi nöroloji görsün dedi tıp fakültesinden Prof dan randevu aldık biz her il de değişebiliyor Eskişehir de yiz özel çocuk nörolojisi yok o yüzden bekledik biraz
EzgiFatihKerem Esrakse siizn bebeğiniz sanki bilinçli yapıyor bunu korkmayın genelde masum çıkıyor sonuçlar
Kucukhobby EzgiFatihKerem bebekler yemekten hemen sonra çişini yapar ki bu çoğunlukla mama sandalyesine denk gelir
EzgiFatihKerem Kucukhobby öyle mi peki ard arda mı yaparlar ard arda bi kaçkere yapıyordu çünkü titreme tiksinir gibi bir hareket
Esrakse EzgiFatihKerem belki de bilinçli yapıyor bilemiyorum ve korkuyorum 😒 İnşaAllah bir sıkıntı çıkmaz
Ozaninanasi EzgiFatihKerem Merhaba şimdi yazınızı okudum benimde yeğenim aynı tarif ettiğiniz gibi oluyordu 3 yaşında başlamıştı birden bir ilkimle olurdu günde 5 10 defa okurdu bazen çok bazen az. İlkokula başladı börolojiye götürdüm epilepsi dedi. Ailede varsa olması daha yüksek dedi. Şimdi 10 yaşında hala geçmedi
EzgiFatihKerem Ozaninanasi merhaba sadece irkilmeleri mi oluyor yoksa normal nöbet geçiriyor mu gelişimi nasıl acaba çpk şükür doktorumuz bize ürperme Atağı teşhisi koydu Allah şifa versin ilaçla düzeltmedi ni
EzgiFatihKerem Ozaninanasi merhaba sadece irkilmeleri mi oluyor yoksa normal nöbet geçiriyor mu gelişimi nasıl acaba çpk şükür doktorumuz bize ürperme Atağı teşhisi koydu Allah şifa versin ilaçla düzeltmedi ni
EzgiFatihKerem Ozaninanasi merhaba sadece irkilmeleri mi oluyor yoksa normal nöbet geçiriyor mu gelişimi nasıl acaba çpk şükür doktorumuz bize ürperme Atağı teşhisi koydu Allah şifa versin ilaçla düzeltmedi ni
Ozaninanasi EzgiFatihKerem Amin sağolun. böyle birden ilkilmesi atmakmış. epilepsi 3 çeşit demişti doktor biri bayılma biri ilkilme biri de donup bakma şeklindeymiş. Önceden gelişim geriliği teşhisi konuldu. Ama otizm var gibi. Kafa olarak çok iyi zekası yerinde. sadece takıntılar var ama fiziksel bi zayıflık daha doğrusu tembellik var.
Elf123 EzgiFatihKerem Uzman doktor Ali Fuat serpen İnstagram dan kasılmalarla ilgili bir videosu var ona bir bakın bir fikir olur sizede geçmiş olsun