Arkadaşlar merhaba bebeğim 11.5 aylık geçen hafta pazartesi aniden bi titreme omuz ve başında olan kasılma gibi birşey oldu böyle omzumuz la yanağımızı siler gibi bir hareket ve olmaya devam ediyor günde 10 kez oluyordur saymadım ama video çekmeye çalışıyorum randevu aldım nöroloji den fakat perşembe ye anca verdi evde sadece bebeğim ve ben varım çok korkuyorum randevu zamanına kadar birşey olursa diye napacağımı bilemiyorum var mı bu şekilde olup da masum olan irkilmeler ne bileyim çok da anlatamıyorum farklı yani bilinci açık dalması yok ama bilemiyorum yardımcı olur musunuz korkuyorum