-Ygtbgra Himm anladim. Evet dogru diyorsunuz her bebek farkli. Ve inanin gercekten yazdiginiz şey tipatip benim yani. O kadar cok cabaliyormki gün icinde. Yaptirmadigim egzersiz kalmadi. Bebegime yapmadigim hareket kalmadi. Verilen her tavsiyeyi bebegime yapmaya calissamda demekki dediginiz gibi bizim ugrasmamizla olmuyor. Tamamen kendisini ne zaman hazir hisssedicekse o zaman olacak. Cok ama cok tesekkur ederim cevapladiginiz icin. Sizde hic uzulmeyin sakin.🙏 Demekki sizin bebeginizinde yurumesi icin bir vakit var.♥️🙏 Biz anneler sanirimm hemen hersey cabk olsn istiyoruz. Kendimizi üzüp anin tadini cikartamiyoruz. En iyisi sanirim uzerinde cok kafa yormamak. Saglikla sihhatle buyutun insallah🙏♥️