Hanımlar merhaba kızım şuan 8 ay 24 günlük ama hala rahat oturamıyo ben oturtursam oturur oda çok kalmaz hemen atıyo kendini yere emeklemiyoda bu durumdan korkmalı mıyım böyle bi durum yaşayanlar var mı önceden bu durum ile ilgili açılan postlara bakayım dedim ama bulamadım o yüzden soruyorum kusura bakmayın