luluuu Balkuupu yalnız iadesini almışlar o zamankinin parasiyla diye yazmışsınız. Nasıl anlamamız gerekli pardon? İsterse on sene garantisi olsun bir ürünün çoğu firma ilk aldığınız fiyatı iade eder. Ya da tamir edilmiyorsa yeni ürün yollar. Adamlarda ya tamir ile uğraşmak istememiş ya da tamir olmamış demek ki parayı yollamış. Daha ne istiyorsunuz anlamadım. Bir de guluyorsunuz. Benimde buzdolabında geçen yaz sıkıntı var iki ay kalmıştı garanti bitmesine adamlar iki kere eve geldi baktı olmuyor ya para iadesi ya da yeni ürün dedi merkez. Bizde yeni ürün olsun diye uğraştık çünkü o zamana aldığım buzdolabı yazın 20 bindi. Anlatabildim mi? Bence postu açarken ne yazdığınıza bakin. Sonra beni anlamıyorsunuz deyin
Balkuupu luluuu yani dalga geçer gibi o zamanın parasını yolluyorlar 60₺ gibi bir rakam komik geliyor diyorum. Değişim yapmamışlar , yeni ürün göndermemişler ! Parasını iade yapmışlar diyorum. Bunu farklı bir anlamda anlayan sizsiniz siz ! Ay yeter gerçekten
S_x_w Balkuupu çok şikayet alan bir ürün olabilir..aynısı gönderilse ve sizin garanti süremiz dolduğu dönemde tekrar bozulmuş olsa ne yapacaktınız bir de böyle düşünün derim en azından paranız gitmemiş