2 yıl garanti kapsamında powebank almıştım. Garanti kapsamı içerisinde bozuldu ve değişim ya da tamir için başvurdum ürünü gönderdim. Yalnız iadesini almışlar. O zaman aldığım paranın iadesiyle. Şu an ürün 3 katı. Garanti kapsamında bu ürünün iadesi alınmasını anlayamıyorum. İnsanların hakkına girme ne çok seviyorlar ya ! Bir para kolay kazanılmıyor. O zamanın parasıyla da güzel bir para ödemiştim. Ben hakkımın yendiğini düşünüyorum. Bu konuda ne yapabilirim ? Var mı daha önce böyle bir durum başına gelen ?