Birbebetoannesi HM1 gözünüz aydı olsun , bende 2 gün önce öğrendim. Plansız şekilde oldu. Oğlum yeni 20.ayına girdi ☺️ Bizi nele bekliyor bakalım
Cerenmert HM1 üç aylık kızım var sezeryan oldum ama adet olaamdun bu ay dışa bosalma yontemı ile korunuyoruz. Mumkunmu böyle bisey bende korkuyoru
Kbrbisi28 HM1 ayni korkuyu bende yasiyorum testi tekrarliycam cuku bir tanesi silik cikti dusunuyorum dogsa yetebilicem mi geceleri uyku duzeni olustura bilicem mi diyorum kendi kendime kizim 1 bucuk yasinda