Merhaba kizlar. Dün ikinci kez hamile oldugumu ögrendim. Korundugumuz halde hamile kaldim😄 tabiki seviniyorum hamile olduguma ama bi yandan cok korkuyorum oglum henüz 1 yasinda , ikinci bebek dogdugunda o sürecten korkuyorum ikisinede yetebilecekmiyim diye.. sizde hic ayni düsüncelere kapildinizmi?🙄🙄