Grupyildizi Idontmuhattap bazen tutuyor bir 2 hafta gecmiyor dokunan seyleri yedimmi kotu oluyorum tabiyiki
Idontmuhattap Grupyildizi oo sizinki çok kötüymüş Allah yardımcın olsun inşallah bu nasıl bir ağrı nasıl dayanıyosunn
Grupyildizi Idontmuhattap ben takip ettim adet olacgim zmn agrim oluyor birde yanma siz nasil oldunuz bu arada
Idontmuhattap simsimum ısıtıp içtim biri söyledi burada valla çok iyi geldi uyudum hemen teşekkür ederim 🥰
Ali_asaf_10 Idontmuhattap o dayanılmaz mide agrisini eğer mide koruyucu içmeden sntibiyotiknkullanirsam o yapıyor bende ağladığı bilr hatırlarım o yüzden mi acaba dedim. Ya da gaz sancısı da olabilir mi o da cok kotu yapar midede gaz varsa