BusraElaa
Bebeğim doğar doğmaz yoğun bakıma alındı, hatta iki gün göremedim bile çocuğumu. O süreçte biberonla beslediler. Toplamda 5gün hastanede yattık. Aynı hastanede ben kadın doğumda, bebeğim yeni doğan yoğun bakımda yatıyordu. Çok kötü günlerdi ama çok şükğr beş günün sonunda evimize geldik ama biberona alıştığı için emmiyor malesef. Beş dakika emip bırakıyor ve açlıktan ağlıyor. Bugün 57 günlük oldu halen sağıp veriyorum ama yine denemekten vazgeçmiyorum, biberon vermeden önce mutlaka meme veriyorum. 1-2 dakika bile emse kardır. Yine de şükürler olsun ki anne sütü içiyor diyorum. Öyle aman aman da sütüm yok anca yetiyor. Her öğüne yetecek kadar çıkarabiliyorum sağıp. Bazen yetmiyor bile o noktada da mama veriyorum. Ne zamana kadar böyle gider bende bilmiyorum.