BusraElaa öyle canm doğru diyorsun doktor hatası yüzünden doğduğunda 4 saat kuvözde kalmisti oğlum o bile bizi cok etkilemisti sizede cok gecmis olsun canm evladınla uzun ömürleriniz olsun, bende diyorum en azindan her gün boğazindan azda olsa anne sütü geciyo 20 gün annem yanimdaydi gece gündüz uğrastik neler neler denedik banyoya girer ağlardm annem görmesin uzüldüğümü diye oda cok üzülüyodu emmiyo diye 😭 insanlar saniyor ki hic ugrasmadik emmiyo dedik bıraktik saniyolar ama öyle olmuyo iste yani annem kendisi şahit oldu emmediğine neler yaptiğina artik kendide dedi her bebek emecek diye birsey yok diye bebekte bende helak oluyoruz resmen ama hala ugrasiyorum uçsuz veriyorum almiyo silikon ucla veriyorum bi kac kerede olsa cekiyo diyorum artik oda birsey