Didem88nil valla gece gündüz uyumuyorum. Asiri bana duskun tuvalete gitsem agliyor. Annem geliyor ama gelse de benden baskasinda pek durmuyor. Boylesaçma laf görmedim. Zorlanıyorum uykusuzluk yoruyor falan deseniz anlarım o psikolojiyi çok iyi bilirim. Hele bir de destekçimiz yoksa zor gercekten . Hepimiz illaki yorulup zorlanıyoruz. Ama evladımız için olduğundan koymuyo sonuçta gelip geçici süreç bunlar. Ama alisamadim ve annelik bana göre değil lafını hiç anlamadim. Umarim kendinizi yanlış ifade etmissinizdir Lohusalik sürecinde falan olsanız o psikolojinize yorar teselli verirdik ama 27 aylık ne demek alışamadım. Benim evladım daha kucağıma verildiği gibi sanki benm için hep varmış gibiydi. Keşke bu annelik size göre mi değil mi sorunuzu bebek yapamadan sorsaydınız kendinize. Oyuncak değil sonuçta ve dünyaya gelme kararı ona ait değil. Siz karar veriyorsunuz. Siz ona bakmak bıkmamak zorundasınız. Karşılığını sevgi olarak alirsiniz zaten. Ama bu bikmisliginizi cocugugunuza yansitirsaniz o da size aynı sevgiyi verir benden soylemesi. Sizi üzmek kırmak değil niyetim ama bana garip geldi eğer gerçekten böyle düşünüyorsanız bebeginizle güzel aktiviteler yapmayı deneyin ya da psikolojik destek alabilirsiniz bunda bir sey yok