Didem88nil illa ki toparlanırsınız, belli ki her şey çok zor geçmiş. Ben de 41 yaşımdayım bana da çok zor geliyor bazen, bazen ritmi kaçırıyorum.. bir gün bir arkadaşıma gitmiştim, bebeği 3-4 aylıktı, başladı ağlamaya, dedim noldu, dedi ben kötü bir anneyim, çünkü ağlayıp susmadığı zaman onu odada bırakıp evden kaçıp gitmek istiyorum. E dedim bunu yapmadığın sürece bunu hissetmenin sebebeine bakmak lazkm. Onun da birincisi yaş idi. Yalnızdı. Bebek kolikti. Eş, işten de geç geldiği için ve sabah işe erken gittiği için ve tek gelir kaynağı aman işten çıkartmasınlar diyerek geceleri eşinden de destek alamadı o uyusun ben bakarım dedi. Nşa bile kolay bir süreç değil. Üstüne de zor geçen hamilelik, doğum sonrası depresyon ve büyümesinin tek yolu siz olan bir bebek olunca gerçekten durumu kotarmak öyle kolay değil. Zor bir iş yapıyorsunuz. Öncelikle kendinizi tebrik edin. Muhakkak bir hekim ile görüşün. Hatta bebeğin sorunları varsa (atıyorum emmemek, uyumamak) bunlar için de efso danışmanlar var ve inanın bana ile yarıyor (süt verimi de sorun yaşadım ben de bebeğim doğum kilosunun altına düştü doktoruna gittik ve mama başladı ve bana aç bırakıyorsun dedi bebeği, çok ağladım zaten her b.ka ağlıyorum, sonra bir pediatrist buldum emzirme için ve inanın daha 3 gündür onu la görüşüyoruz ama bebek epey emmeye başladı, 3 günde kilo aldı, bunlara da muhakkak şans verin. Muhakkak siz de bir psikolojik yardım alın iyi gelecek ki artık bunları bile evinizin ortamında online yapmak mümkün öyle WhatsApp araması olarak.. üstüne bir de depremle sarsıldı orada olmasak da bizim de psikolojileri iz enkaz altında kaldı, Allah yardımcıları olsun 😭 zor olduğunu kabul ediniz tek siz zorlanmıyorsunuz, siz zorlandığımız da örneklerle açıklayacak denli dolmuşsunuz da millet ne derse demeden yazmışsınız, millet de demiş :)) ama millet der, onu der, bunu der.. herkesin ağzı var.. siz uzmanlara güvenin kendiniz ve bebeğiniz için… Yakınlarda bir kaç aya güneşli günleri de görürüz, bebeğinizi alıp bol bol güneşe çıkarsınız ki dünyanın en ucuz ve en faydalı terapisidir. Zorluğu kabul edip zorlukla mücadele edin. Önce kendinize iyi bakın ki bebeğinize daha da iyi bakabilesiniz.. bence her eşy düzelir :) bol şans..