Durunun_annesii0 gecici bir dönemdeyiz canım. Bi bakacaksin buyumus kocaman olmus yanina yaklastirmiyor opmeknistoyorsun opturmuyor bi anda buyuyorlar simdi zaman gecmiyor gibi gelir ama oyle hizli geciyorki… Bak depremdeki yavrulara kiki annesiz kaldi kimi evladini kaybetti evlat acisi yasatmasin kimseye rabhim sabir dua et bi derdi vardir masaj yap.dus aldir bol.hol sev oksa yavrunu.. Cok bunaldim cok daraldim dedikce oyle devam.eder sen hep pozitif olmaya calis annelik zor zanaat ama dunyanin en guzel vasfi anne olmak