Durunun_annesii0 Hepimiz aynı yollardan geçtik hepimiz yemeklerimizi yapmak için defalarca ara verdik,tuvalete gidemedik,banyo yapamadık,evimizi temizleyemedik, babasına verdik babasında durmak istemedi, yeri geldi misafirlikte ağlamasını susturamadık hepsi aynı. Siz sabredin zamanla bazı şeyleri kolaylaşacak bazı şeyleri zorlaşacak. Delirmeyin bakın depremde evladını kaybeden anneler annesini kaybeden yavrular görüyoruz eminim hepsi yaşasada kucağımdan indirmesem diyordur. Hepsi bize ders olsun. Şükredin çocuğunuz sağlıklı be yanınızda. Bebeğinizi olduğu gibi kabullenin kucak istiyorsa kucağınızdan indirmeyin. 4ay civarı salyalanır diş olmasa bile her bulduğunu ağzına götürür çünkü büyüyor şıan her şeyi eline alıp tadına bakarak öğreniyor bu onun sağlıklı gelişiminin bir parçası. Evde kukuli mukuli falan izletmeyin hiç bir şey izletmeyin beyin gelişimini olumsuz etkiler. Evde ses olması için müzk açın kucağınızda dans edin beraber. Yemek yaparken,trmizlik yaparken,çamaşır asarken, yanınızda ana kucağına koyun arada öpücük atın karşısında komiklik yapın. ağladığında tekrar kucağınıza alın, telrar yerine koyun, eline bir şeyler verin oyuncak falan biraz onlqrı keşfetsin. Hepsi böyle büyüyor. Bebek büyütmek çok zor çok emek boşuna cennet anaların ayakları altında denmemiş🙏