Skks40 Aslan50 bana eczanede bir bayan demişti rezene çayı gazı olmaması için miş humana emzıren anneler cayıda sütü çogaltıyormus
Nes94 Aslan50 Bana hastanede hemşire kuru incir kaynat iç demişti en iyi sütü o yapiyo demişti canım onu dene istersen en önemlisi su içmek ve bitki çayları