Neslihann35 Atailknur benimde 3 aylık şuanki kilosu 5.500 çıktı doğum kilosuda 3400 dü doktor iyi dedi ama bilmiyorum artık
Sinem1205 edayldrm benim kızımda 2980 doğdu 2.ayinda 5700 olmuştu şuan 3 ay 10 günlük 6500 6700 olmuş sadece anne sütü alıyor
jd16 edayldrm her bebeğin gelişimi farklıdır. ayda 600g ila 1000g alması beklenir. Basit matematik olarak 3ayda toplamda en az 1800g-2000g almışsa normaldir. (Doğum kg+2000g=şuanki kg) dediğim gibi en az rakamlar bunlar.
Sinem1205 Berross64 benim kizimda 2980 dogdu suan 3 ay 10 günlük 7kgye yakın ama sizinde gayet iyi kilosu bence daha fazlası bence cokta sağlıklı olmazdı
jd16 edayldrm bazı doktorları anlamıyorum. Anne sütü yetiyosa(ki yetiyo maşallah 800g almış) niye mama diyorlar. Yanlış anlaşılmasın benim kızım mamayla besleniyor ama ilk 5 ayın 4ünde kilo alımı sınırdaydı. Yani öyle sanılanın aksine mama şişirmiyor bebeleri. Bir de genetik diye bir şey var yahu 🤦🏻♀️
edayldrm jd16 ben de bunu anlatmaya çalışıyorum doktora benim 7 sülalem zayıf mesela benden kilolu bir bebek olmaz. Ki ben 800 gram kadar yeterli dedim ben olması gerekeni söylüyorum diye,bu gidişle doktor değiştiricem
jd16 edayldrm veriyor, önce kendiniz tartılın sonra sadece beziyle bebişi kucağınıza alıp tartılın. Aradaki fark:bebiş kilosu. hastane tartısıyla kıyasladım evde tarttığımın ertesi günü☺️
jd16 edayldrm kesinlikleri değiştirin, 600gramın altında alırsa kilo alımı az denir. 600 g sınırdır. Ki 8.aydan sonra ayda 200-300g alacaklar hareketten dolayı. Bu zamanlar çabuk geçiyor merak etmeyin 🥰