Sumelsa2134 edayldrm benm de bebek 3300 dogdu hastaneden cıkınca 3000 kilo olmuştu bir hafta önce 3 aylık oldu kilosu 6000 olmuştu anne sütü ile besleniyor
Babypolat edayldrm kızim 3450 doğdu 49cm 4.ay kontrolünde 5650 62 cm olmuştu ama 4cm uzamıştı bir ay içinde, doktor sınırda buldu kilo alımını bakalım 5.ay kontrolünde ne diyecek 🤷🏻♀️
edayldrm Sumelsa2134 cok iyi kilo almış maşallah. 2. Ay da 4600 olmuştu,800 gram almıştı doktor 200 gram eksik gidiyoruz dedi o yüzden 3.ay kontrolünde geriliyorum şimdi ne diğcek diye. Ama hem emzir arkasından mama ver dedi
Dilruba_1 Normal şartlarda ilk 3 ay her ay bir kilo alması beklenir ama almayadabilir tabi 5,5-6 civarı oluyor doğum kilosuna göre sanırım ortalama Kaç kilo?
jd16 edayldrm bazı doktorları anlamıyorum. Anne sütü yetiyosa(ki yetiyo maşallah 800g almış) niye mama diyorlar. Yanlış anlaşılmasın benim kızım mamayla besleniyor ama ilk 5 ayın 4ünde kilo alımı sınırdaydı. Yani öyle sanılanın aksine mama şişirmiyor bebeleri. Bir de genetik diye bir şey var yahu 🤦🏻♀️
Nurrr123 Dördüncü ayda doğum kilosunu ikiye katlamış olması gerekiyor doktorumuz bize öyle söylemişti
Berross64 edayldrm benim bebeğim 3750 doğdu hastaneden çıkışta 3450 kilodaydı. 3. Ayında 6400 dü 4. Ayında 7100 dü. Şimdi 5. ay kontrolümüz var bende merak ediyorum. Çünkü doktorum az alıyor diyip duruyor bende sağlıklı olsun zayıf olsun kafasındayım bakalım ne olcak 🤔 yani 3. ayında doğum kilosunun iki katına çıkması beklenir genelde
Sinem1205 Berross64 benim kizimda 2980 dogdu suan 3 ay 10 günlük 7kgye yakın ama sizinde gayet iyi kilosu bence daha fazlası bence cokta sağlıklı olmazdı
Deletedmom_62 edayldrm ilk 2 ayda 800 gr ile 1 kilo arasında 3 Aydan sonra ise 500_600 gram alması gerekiyo yani şuan 5790 gr olmalı en az benim bebeğim 3160 gr doğdu 3 aylıkken 5800 gr falandı
edayldrm Deletedmom_62 10 gün sonra kontrol var bakalım kaç kilo olmuş çok geriliyorum bu kontrol zamanları acaba alması gereken kiloyu aldı mı diye. Normalde hiç takmıyordum zayıf olsun sağlıklı olsun diyordum ama doktor beni çok gerdi
Berross64 edayldrm hayır kız bebeğim, ya bana göre de iyi ama her gören zayıf zayıf diyor gerçekten etrafa kulağı tıkamak lazım 😒 birde boyumuzda uzun bizim 62 cm mesela ondan da zayıf görünüyor olabilir diye düşünüyorum boyuna gidiyor
Atailknur Benim kızım 3 aylık 5200 kilosu. Doğum kilosu 3200 Dü. Doktor gelişimi iyi diyor sağlık ocağındaki ebe az buldu. Mama ile besleniyor. Anlamadım kimin dediği doğru insan üzülüyor.
Neslihann35 Atailknur benimde 3 aylık şuanki kilosu 5.500 çıktı doğum kilosuda 3400 dü doktor iyi dedi ama bilmiyorum artık
jd16 edayldrm veriyor, önce kendiniz tartılın sonra sadece beziyle bebişi kucağınıza alıp tartılın. Aradaki fark:bebiş kilosu. hastane tartısıyla kıyasladım evde tarttığımın ertesi günü☺️