Melekannesiiiii Esrataluy ilaç işe yaradı mı? Bana doktor farklı ilaç yazdı ama ben kullanmadım daha doktora pek guvenemedim çok ilgilenmedi.
Esrataluy Melekannesiiiii Canım 10 gün oldu içeli ama eskiye göre daha iyiyim yani 1 ay geçmesi gerek … bence sende özele git vakit kaybetmeden yani daha fazla ilerlemeden
SOY1986 Esrataluy başladığımda korkunç bir haldeydim. Sürekli nöbetler, ağlamalar, bayılmalar gibi kendimde değildim. Diazemle uyutuluyordum. Çok şükür bana çok iyi geldi. Hatta elimde olsa ölene kadar bırakmazdım 😂doktor bıraktırdı
Melekannesiiiii Esrataluy özel yok bulunduğum ilçede belki online olabilir. Sen de derealizasyon durumu nasıldı tarif edebilir misin? İnsanlar gerçek ek değilmiş gibi mi hissediyordun? Bir arkadasim hafıza kaybı gibi birşey yaşadığından söz etti de oyle de mi oluyor merak ettim
Melekannesiiiii Esrataluy yabancılaşma tam geçmedi o zaman sizde. Peki hangi konularda bayağı etkili oldu?
Esrataluy Melekannesiiiii O an herşey çok yabancı geliyor yanımdakiler herşey evladım bile yabancı geliyor sanki rüyadaymışım gibi yani tarif edilemez bir durum bu arada onlıne görüşebilirsin benim doktorumla
Esrataluy Melekannesiiiii Bu konuyla ilgili araştırma yapma yani daha fazla ilerler çünkü düşündükçe daha yoğun yaşanılan bir durum aslında ilaçsız bile atlatılabilir ama yapamıyoruz işte
Busranehirmila Esrataluy evet bugün başladım gündüz bişey yoktu ama akşam baya esnedim demekli buhdanmış 😂
Esrataluy Busranehirmila Evet canım aman tek yan etkisi o olsun sorun yol 🙂 diğer ilaçlar gibi kötü yan etkisi yok en azından
Esrataluy SOY1986 Anladım canım o yüzden ağır ilaç vermişlerdir sana geçmiş olsun bidaha yaşama inşallaj o günleri
SOY1986 Esrataluy bu ilacı şebeke suyuna katmaları lazım. Allahım kimseyi sınamasın. Size de sağlık versin inşallah
Esrataluy Melekannesiiiii Evet tam geçmedi ama ilaç zaten %100 geçirmez zaten herşey senin elinde birazda
SOY1986 Esrataluy 15 günde. Ama bir güzel kafası var. Tam etkiyi 1 ayda gördüm. Dünya yansa bir kalbur samanım yanmazdı
Melekannesiiiii Esrataluy iyi olmanıza çok sevindim. Etki olarak şunu sormak istedim aslında kaygıyı mi azaltıyor, mutluluk mu veriyor. Yani aklında yine eskiye dönersem ya şöyle olursa falan gibi sorular oluyor mu? Ve en önemlisi donuk yapıyor mu yani hislerini hissetmeme gibi
Esrataluy Melekannesiiiii Tamam ama bunların geçmesi için henüz çok erken diyorum ya 10 gün oldu diye 10 günde hiç bir ilaç etki etmez ama ben yine de eskiye göre iyiyim zamanla görücem… benim yabancılaşmadan başka sorunum yoktu zaten o hafiflerse kendi kendime çabamlada atlatırım inşallah kendi elimizde birazda herşey