Esrataluy Ben 3 sene önce falan kullanmıştım çok güzel bir ilaç bana mutluluk veriyordu 😂 ama sonra kendi kendime bıraktım. Yanlış yapmışım yavaş yavaş doktor kontrolünde bırakmalıydım. Bırakınca yan etki olarak böyle durduk yere beynim bomboş gibi hissetmeye başladım. Zamanla geçti bir daha da ilaca gerek kalmadı