KumsalAda2 merhaba bende başta evolvia kullandım besin değeri yüksek bi mama fakat bizde ciddi kabızlık ve gaz yaptı sonra sma optıpro ya geçtik gaz problemi çözüldü kiloda aldı hiç sütüm olmadı malesef mamayla büyüdük önemli olan kilo aldırması değil bırakın bebeğiniz sağlıklıysa öyle devam edin obez olacağına sağlıklı bi bebek olsun demişti doktorum aynı şeyi diyince