KumsalAda2 Bebelac gold kullanıyorum fakat kilo fazla aldırmıyo gaz yapıyor sma önerdiler çevremdekiler
ikizannesi000 KumsalAda2 ikzileime kulanıyorum yaramayan cocuga yaramıyor ben aptamil, beblac, beblac gold, humana, golden Got en son Sma optipro vermeye başladım asla yaramıyor cocuklarım az kilo alıyo sizinde oyledir belki
BirAnne98 KumsalAda2 15. Gün kontrolünde bebeğin henüz doğum kilosuna bile ulaşmadığını sütümün yetmedğini söyledi doktor meme+mama olarak devam etmemizi söyledi. Öyle yaptık. 1 aylık kontrolünde tekrar gittiğimizde 15 günde tam 1 kilo almıştı. Yani bence besleyiciliği gayet iyi gaz da yapmadı bize
F-Duru26 KumsalAda2 sma optimo kullanıyorum sorun yaşamadım kilo alımı da güzel. 8 buçuk ayligiz ek gıda da alıyoruz
Duygu3737 İlk başta aptamil kullanıyordum aşırı derecede gaz yaptı bize ve ilk ay çok az bi kilo alımı oldu sonra sma geçtim sma da hiç bi sorun yaşamadım elimde açılmamış paket aptamil kaldı şimdi 5 aylık olduk tabi biraz büyüdü belki gaz yapmaz o kadar daha rahat gaz çıkarmaya başladığı için ama 3 gündür uykusundan uyandırıyo gaz sancısı aptamil bize hiç yaramadı sma iyi geldi
karadenizdebiraile KumsalAda2 ama optrio kullanıyorm anne sütü + mama şeklinde 1 aylık kontrolde bir 1,5 kilo aldı guzel öle aşırı gaz sorunu yaşamadık baklm 2.ay kontrolümüz geldı bu ay ole aşırı mama vermedım baklm ne kadar almış kontrolde görücez sizin bebıs ne kadarlık kaç kilo
Umutveannesi06 KumsalAda2 Bebelac severler geneli bende arada bı veriyorum ama bize pek yaramadı sütüm daha çok yarıyor gibi
ElizMommm KumsalAda2 canım sma comfort kullanıyorum sindirim açısından sma markada ilk 6 ay comfort olanı önerdi doktorumuz. Gaz sorunu kabızlık yapmıyor her gün büyük tuvaletini yapıyor. 2.500 gram doğdu. 4 ay 3 günlük bir hafta önce 6 kilo 440 gramdı. Güzelde kilo aldırıyor öneririm :)
mugelalmis KumsalAda2 çok memnunum.4 yıl öncede oğluma sma optipro kullanmıştım.simdi yine küçük oğluma kullanıyorum tadı çirkin ama çok besleyici sevdiyse kesinlikle başka mama verme demişti doktorumuz.suan iyi geceler olanını kullanıyorum gece tokluğu 6 saate varıyor nerdeyse.3 buçuk ayligiz ve 1 ayda 1 buçuk kilo almışız.emziriyorumda ama besleyici gelmiyor