Sweett bendede hep korku panik evham vardı ama pandemiden sonra bu ciddi boyutlara gitmeye başladı ilk o zaman hissettim ve daha sonra hiç geçmedi muğlada yaşıyorum 2021 yazı yangınlarla geçti sağımız solumuz heryerimiz yanmıştı o zaman 2 aylık hamileydim hergünüm panikle ağlamakla korkuyla geçti dumanlardan kapı pencere açamamıştım çok şükür bebeğime bişi olmadı. Bunlardan etkilenmiş olacakki bebeğim çok agresif çok sinirli huysuz bir bebek. Şimdi de bu deprem bu sefer sakin kalamıyorum ellerim dizlerim titriyor sürekli terliyorum nabzım koşudan gelmiş gibi uyuyamıyorum nefes almayı unutuyorum bir süre kendimi nefesimi tutarken farkediyorum. Bu sefer karar verdim bu olaylar biraz iyileşsin tedaviye başlıcam kendime çok zarar veriyor daha 1 yaşında oğlum var ona yararımdan çok psikolojik olarak zararım oluyor