İyi akşamlar kızlar. Aranızda panik atak anksiyetesi olan varmı acaba. Bekarlığımdan beri bende hep bir panik hali vardı. Özellikle de hastalık konularında. Doğumdan sonra iyice arttı sanırım. Kalp çarpıntım var çok. Mesela bir iki kez tansiyonun yüksek çıktı ve ben kendime tansiyon hastalığını yapıştırdım. Tabii doktora gittim haliyle tansiyon ölçü istedi ama ben tansiyon aletini görünce bile bayılacak gibi oluyorum haliyle de çok yüksek çıkıyor. Holter taktırıcam perşembe günü. Ama bunun gibi bir kç tane daha da takıntılarım var genel olarak herşeyi takabilirim. O anda bayılacak gibi kusucak gibi hiddeiyorum ellerim dudaklarım uyuşur. Çarpıntım başlar. Bu hastalığı olan arkadaşlar bunlar anksiyete panik atak belirtileri midir acaba