AviL06 AviL06 şimdi gördüm postunuzu, sizin adınıza çok mutlu oldum💙 ben tahin üstündeki yağdan sürmüştüm en son, bir daha da göğüs ucu yarası yaşamadım. Lanolin içeren krem sürüyordum öncesinde de ama en önemlisi bebeğinizin memeyi emme şekli. Mümkün olduğunca ağzını açtırıp uç kenarındaki kahverengi kısmın tamamını ağzına alıp öyle emmesi gerekiyor. O şekilde emdiği zaman acı hissetmezsiniz ayrıyetten yeni yaralar da oluşmaz🌸