Sule9191 aslında benim başarım değil kızımın başarısı 😅 ben 2 aydır sağıyorum hiç uğraşmadım tutturmak için. Duştan çıkınca hadi bir deneyelim dedim ve göğüsüm de şişmişti süt kıza kolay gider diye düşündüm 🥰 ilk tuttuğunda 2 dk tuttu bıraktı yeniden denedi yeniden bıraktı ama ben sadece kucağımda tuttum o kendisi denedi 🙈 uğraştı tam ağlayacaktı bıraktım zorlayarak tamamen kesmesini istemedim. Aradan 2 hafta geçmiştir yine duştan sonra verdim. Bu sefer tuttuğunda baya emdi hatta dinlenirken bile memeyi bırakmadı 😅 ben de inanamadım 🤭 sonra doymamıstır diye yine sağdıgım sütten verdim tabiki.. göğüs ucum baya ezilmisti 🙁 işin kötü yanı hâlâ sağım yapıyorum çünkü makine+ üstüne de kızım ezince kan gelecek şekilde yara oldu 🥲 ve bir daja deneyemedim. Yara geçtiği an yeniden meme vermeyi denicem 😇 umudumuzu kaybetmeyelim çünkü her bebek de farklı.. biraz akıl ermeye başladıkça ya da emme gücü arttıkça memeyi tutuyorlar diye düşünüyorum 🥰 yine de tutarsa tutar tutmazsa sağım yapmaya devam ederim önemli olan beslenmeleri ve sağlıklı olmaları 🌹 inşAllah sizin de tutar tutmayacaksa bile bir iki kez tutsun da o hissi yaşamanızı canı gönülden çok isterim 🙏🏻😇