ilosasell kek çok iyi düşünmüşsun. Normal zamanda ziyaretine gidiyor gibi olman ona iyi gelir. Birde o günü sorma işte nasıl oldu deprem anında ne yaptın gibi o günü hatırlatacak şeyler sorma. Geçmiş olsun sunu bil hep yanındayım biseye ihtiyacın olduğunda beni arayabilirsin. Insaallah hersey güzel olucak falan diyebilirsin. Birde nakit para onlar için çok iyi olur