ilosasell Kızlar yarın hataydan memleketime gelen arkadaşım ve ailesini ziyarete gideceğiz. Bişeye ihtiyacınız var mı diye sordum yok dedi. Maddi imkanımda çok yok yani lazım olur bunuda şunuda alayım diyemiyorum. Küçük çocukta yok toka oyuncak bişeyler alsam. Bu yüzden kek geçti aklımdan hani gün içinde falan çay içerken yanında yerler diye ama ne kadar mantıklı olur bilemedim. Yada sizin Bi öneriniz var mı?
Alyaninannesi01 ilosasell nereye gelecek acaba başkasının evine mi . Aslında erzak geçti aklımdan ama sen arkadaşını daha iyi biliyorsun . Para da olabilir . Bilemedim nasıl yaklaşılmalı böyle durumlarda .
Minnakkk ilosasell bence kek cok mantıklı sıradan normal Bi zamanda arkadsınızı ziyarete gidiyor gibi yanında oldugunu bilmesi bile yeterli bence. Naclzame fikrim ona sorular sorarak o geceyi hatırlatmak yerine normal konusun kendisi zaten oaylasmk istedigi zaman size acar kendini. Bi ihtşyacı oldugunda sizi arayabilecgini bile bilmesi suan guc verir ona. Zaman içinde eksiklerine yardımcı olursunuz suan manevi destege de ihtşyacı var dşye dusunuyorum
Elizabet26 ilosasell bence kek ve poğaça yapabilirsiniz acıktıkça yerler orada yapmak için imkan yoktur
elizabeth ilosasell çorap, iç çamaşırı tarzı şeyler her zaman ihtiyaç böyle bir şey düşünebilirsiniz. Dediğiniz gibi şu durumda manevi destekte en az maddi destek kadar önemli. Kek, poğaça, börek tarzı şeyler de mantıklı o yüzden.
ilosasell Alyaninannesi01 kyk ya geldiler herşeyimiz var veriyorlar eksik yok dedi. Bende bilemedim nasıl yapmalıyım ne yapmalıyım
ilosasell Minnakkk eşimle bizde öyle düşündük hatta evimize davet ettik ama kabul etmediler. Gidince soralım dedik ev ihtiyaçları var mı iş vs bakalım mı araştıralım mı vs vs herkes zaten o günü aklından çıkaramıyor. O günü hatırlatacak şeyler istemiyorum. Birgün akşam yemeğine davet edelim dedi eşim mesela mantıklı geldi adamlar günlerce aylarca tek bir odada yaşayacaklar değişiklik olur diye düşündük
Alyaninannesi01 ilosasell o zaman yanındayım mesajı verin ama o konuları açmayın . Kim bilir nasıl kurtuldu o enkazdan .
ilosasell Alyaninannesi01 ya evet ilk duyduğumda evimiz yıkılmadı ama giremiyoruz çay bahçesinde kalıyoruz 60 70 kişi demişti günlerce orada kaldılar
ilosasell Elizabet26 poğaça yapmak için vaktim yok ama keki sabah kalkınca hemen yapacağım inşallah 🤲
ilosasell elizabeth evet iç çamaşırı düşündüm aslında ama Kaç. Kişi geldiler bedenleri nedir bunlara dair Bi fikrim yok birde yaşadığım yer küçük hayır çarşısı gibi bişey kurmuşlar depremzedeler için iç çamaşır kıyafet oyuncak toka ne gelirse aklınıza oradan da temin ediliyor o yüzden.
elizabeth ilosasell hayır çarşısı gibi bişey kurmuşlar depremzedeler için iç çamaşır kıyafet oyuncak toka ne gelirse aklınıza oradan da temin ediliyor Ne güzel o zaman. İlk gittiğiniz de bir bakarsınız o zaman durumları nasıl bir şeye ihtiyaç var mı diye ona göre hareket edersiniz. Maksat destek olmak sizi görmek bile yeter bence onlara
Ayazmom1 ilosasell kek olabilir ama bence en iyisi nakit para vermek 200 tl gibi paranız varsa verin lütfen en büyük ihtiyaç para
Minnossareannesi ilosasell Bence bir kek yapıp birde Çorap iç çamaşırı gibi bi paket yapabilirsiniz gıda ihtiyaçları tamamlanıyordur orda ama özel ihtiyaçlar biraz daha sıkıntı olabilir
ilosasell Minnossareannesi özel ihtiyaçlara tam görünüyor paylaşımlara göre güzel Bi düzen oluşturulmuş
ilosasell elizabeth aynen kendiside çok sevinirim gelirsen dedi. Dediğiniz gibi eksik bişey görürsem ertesi gün tekrar giderim sorun olmaz
acabahamilemiyim ilosasell kek börek sarma yapsan kimse niye yaptın demez hatta ben olsam sevinirim ve bu tip yiyecekleri herkes sever yeni kıyafet hediye et kalın eşofman takımı olabilir ben olsam böyle yapardım para vermek belki üzer onları ama hediye sevindirir
ilosasell acabahamilemiyim tüm ihtiyaçlarınız tam dedi maddi olarak durumum çok yok ha şu eksik dese alıp götürecektim herşey ateş pahası malum
ilosasell acabahamilemiyim parayıda şu şekilde vermeyi düşündük belki yanlarında para değil kimlikleri bile olmayabilir nasıl çıktılar evden Allah bilir bişeye ihtiyaçları olursa diye