Ilkimmmm aşıdan sonra ağrı hassasiyet ateş 3-4 saat sonrasında başlar ama aşıdan önce gitmeden yarım saat öncesinde calpol verirsen çocuk bunu kolay geçirebilir biz doktorumuzdanda bu konuda onay alıp o şekilde yaptık bende gönül rahatligiyla veriyorum herkesin doğrusu farklıdır burda sadece fikir alisveriri yapılır kime ne doğru geldiyse mantıklı uygun geldiyse dinler orası kendine kalmış bir durum